Sunday 4 May 2014

Al Kisah Berkampung 5 Hari 4 malam di MECC

As salam semua.. Mata dah mengantuk sebenarnya nie.. Tapi semangat berkobar-kobar nak sharing pasal berkampung kat MECC, Sri Kembangan nie.. 5 hari hokey..

Selama 5 hari, Mas dan rakan-rakan seramai 1700 orang menyedut elmu dari Dr Azizan Osman dalam Seminar Millionaire Marketing Mastery. Walaupun 5 hari.. Energy kami  tetap luarbiasa.



Banyak tip yang DAO kongsikan termasuklah The Power Of Syukur & The Power Of Sedekah. Medium marketing yang paling murah dan berkesan adalah FB. Seperti biasa.. Mentor saya nie sentiasa memberikan yang terbaik untuk anak bangsanya. Tqsm Allah kerana temukan saya dgn orang hebat seerti DAO.

Best dan bangga sangat sebab bangsa kita ramai yang dah tak sabar-sabar nak terminate boss mereka dan memilih jalan menjadi usahawan.. Excellent!!

Ramai ke ramai?




Kat sini juga, Mas dapat jumpa kawan-kawan baru yang dari pelbagai bidang perniagaan dan semuanya sangat hebat-hebat yang mempunyai sebab dan matlamat sendiri untuk ubah hidup.. Ada wedding planner, owner butik, MLM, biz printing, biz urut, dan ada juga yang masih belum ada biz tapi mencari peluang utk create satu biz.

Semua sporting!!!


Ada banyak lagi bergambar dgn rakan-rakan.. tapi dlm hp derang.. 

Oh ye.. Dr Azizan juga memberi kami 4 buah bukunya as for FREE!! The Power of Giving.. 

Wehooo... sila jeles k..



Yang super duper duper best adalah dapat bergambar sekali gus dapat aura-aura hebat dari jutawan-jutawan nie.. 

Mereka sangat humble dan tak kedekut elmu langsung... 


So.. malam nie dah boleh tidur senyum dah.. 

Jumpa lagi!!

1 comment: