Monday 5 May 2014

PENAT TAPI BEST

Keje Mas hari-hari reply pm dan wassap orang yang minta untuk saya share apa bizness yang saya buat sekarang..

Biasanya mereka akan pm dan wassap tanya 

"Akak buat bizness apa, saya tengok macam best je"

Macam-macam bentuk soalan la yang mereka tanya. Tapi ada satu soalan best nie dia tanya,

"Akak pernah masuk tv kan?"

"Akak model tudung kan?"

Hihihi.. Kelakar la kan..

Handphone nie memang sentiasa kat tangan. Anak-anak tak berani guna sangat hp ibu derang sebab banyak sangat notification yang keluar.. dari fb, wassap, sms, email. Twitter dan instragram pun follower makin bertambah.

Alhamdulillah.. saya happy dengan segala pemberian Allah pada saya. Saya dilorongkan untuk berniaga, walaupun orang tak tau apa niat sebenar saya.. Tapi yang penting Allah tahu apa matlamat saya.

#MaslinaMeorRadhi
#FounderInspirasiAqeela

No comments:

Post a Comment