Sunday 23 March 2014

BEST KE BEST?

Hari nie dapat sedut elmu baru dan sharing elmu dengan ramai orang yang nampak peluang untuk ubah hidup mereka.

Alhamdulillah.. Kini bangsa saya telah berani bertindak luar biasa untuk memajukan kehidupan masing-masing.

Memang happy dan best sangat kerana mereka yang hadir semua dahagakan elmu, bersemangat dan positif.

Aura-aura sifu yang sharing elmu juga sangat hebat.

Sejujurnya.. Ini adalah first time saya buat biz networking.. Saya banyak belajar perkara-perkara baru.. dalam masa yang sama, saya juga dapat develop diri untuk menjadi leader dan speaker yang bagus.

Ini hanyalah proses permulaan. Masih banyak lagi yang perlu saya pelajari dan praktikkan untuk sharpen my skill dan develop kredibiliti.

Mohon pembaca doakan saya mampu bertindak dan memecahkan dinding untuk menjadi luar biasa. Amin.



No comments:

Post a Comment