Wednesday 27 August 2014

KEJAYAAN YANG SUBJEKTIF

Pada saya.. erti kejayaan saya di dalam #bizsetelhutang ini bukanlah dengan income ribu riban yang saya terima... Tetapi erti kejayaan bagi saya adalah apabila saya dapat membantu rakan-rakan mengubah hidup mereka daripada biasa-biasa kepada LUAR BIASA dengan berkongsi peluang biznes nie.

Klu dulu mereka pening kepala memikirkan hutang.. Tapi sekarang.. Dah boleh bayar hutang secara ansuran..

Jika dulu nak bagi duit kat parent pun berbajet-bajet.. tapi sekarang dah boleh beri duit belanja kat parent dengan senang hati.. 

Klu dulu nak antar hantar tuisyen pun tak mampu.. Tapi sekarang bukan takat tuisyen.. Buku rujukan tambahan pun dah mampu beli..

Paling syokkk.. semua dah senyum sampai telinga.. Tidur pun senyum... hihihi.. 

Tu la yang saya maksudkan dengan 'add value' kehidupan orang lain. 

Semuanya dengan keizinan Pencipta dan usaha mereka. Saya hanya sharing elmu sahaja dan masih lagi mencari elmu yang power-power dari mentor yang power.

Maslina #TheMoneyMagnet
#biznesjemaah

No comments:

Post a Comment